5. kesäkuuta 2013

Kesägalluppi

Löysin Camillan blogista kivan kesägallupin ja päätinpä itekkin vastailla tähän kyseiseen galluppiin.

Missä vietät kesän? - Helsingissä näillä näkymin.
Tykkäätkö grillaamisesta? - Rakastan, grilliruoka on ihan parasta
Mikä grilliherkku on parasta? - Herkkusienet, käärittynä pekoniin ja täytetty aurajuustolla !
Mitä odotat tulevalta kesältä? - Paljon kavereiden kanssa olemista, aurinkoa
Täydellinen lämpötila kesälle olisi? - 25-30 astetta ois mulle aivan passeli :)
Mitä erilaisia suunnitelmia sinulla on kesäksi? - töitä töitä ja töitä, summer sound, toiv. juhannukseks mökkireissu ja ehkä ulkomaille!
Aiotko lähteä käymään ulkomailla? - Ehkä siinä elokuun puolella
 
 
Oletko kesällä töissä? - Olen
Kuinka pitkä kesäloma sinulla on? -Ei oikeestaan oo lomaa :D
Oletko jo tilannut/ostanut kesäksi vaatteita? - Apua, en oo ostanu mitään kesävaatteita viel !
Mikä alkoholijuoma maistuu kesällä parhaiten? - Kylmä lonkero on se juttu
Oletko jäätelön ystävä? - Oonhan mä, nyt en kyl oo pitkään aikaa syöny.
Lempijäätelömakusi? - Suklaa & Suklaanougat
Onko kesä lempivuodenaikasi? - ONONON
 
 
Mitä luulet, tuleeko ensi kesä tulemaan paras kesä ikinä? - Toivottavasti
Oletko kerennyt paljon suunnittelemaan kesää? - Jotain pientä juu
Oletko aringonottaja-tyyppiä? - Minä <3 Aurinko
Palatko helposti auringossa? - En onneks !
Aiotko käydä festareilla? (Missä?) - Summer soundit ainakin ja ehkä Weekendeihin myös :)
Otatko kesästä kaiken ilon irti? - Yritän minkä töiltäni kerkeen :)
 
 
Tämmöseltä mun kesä näillä näkymin kuullostaa.
Mitä suunnitelmia teillä on kesäks? :)
 
Love Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti